ААТ "Белрэсурсы" - кіруючая кампанія холдынгу "Белрэсурсы" Мiнск, вул. Казiнца, д.4, тэл. (017) 398-60-81, факс (017) 398-63-15
Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб

ДА "Белрэсурсы" - кіруючая кампанія холдынгу "Белрэсурсы" разглядае пытанні, выкладзеныя ў зваротах, у рамках кампетэнцыі, у адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства.

Аб ходзе разгляду зваротаў можна ўдакладняць з 08.30 да 13.00, з 13.30 да 17.00 штодня (акрамя суботы, нядзелі) па тэлефоне +375 17 398-56-95.

Пры паступленні пісьмовых і электронных зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі, на працягу пяці рабочых дзён такія звароты накіроўваюцца для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй з паведамленнем заяўнікаў у той жа тэрмін альбо ў той жа тэрмін застаюцца без разгляду па сутнасці з паведамленнем аб гэтым заяўнікаў з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Абавязковаму прыёму і рэгістрацыі падлягаюць звароты, пададзеныя ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў".

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да зваротаў.

Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай або рускай мове ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца ў ходзе асабістага прыёму.

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:
  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўную назву юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Заяўнікі абавязаны:
  • выконваць патрабаванні заканадаўства аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб;
  • падаваць звароты ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;
  • ветліва ставіцца да работнікаў арганізацый, індывідуальных прадпрымальнікаў і іх працаўнікоў, не дапускаць ужывання нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
  • своечасова інфармаваць арганізацыі, індывідуальных прадпрымальнікаў аб змене свайго месца жыхарства (месца знаходжання) або месца знаходжання ў перыяд разгляду звароту.


Тэрміны пры разглядзе зваротаў.

Пісьмовыя і электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не вызначаны заканадаўчымі актамі.

Тэрмін разгляду зваротаў лiчыцца з дня, наступнага за днём рэгістрацыі зваротаў. Калі апошні дзень тэрміну разгляду зваротаў прыпадае на нерабочы дзень, то днём заканчэння тэрміну лічыцца першы наступны за ім рабочы дзень.

Заяўнік мае права на адозву свайго пісьмовага або электроннага звароту ў ДА "Белрэсурсы" - кіруючая кампанія холдынгу "Белрэсурсы"


ru
en
by
Галоўная > Адно акно > Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб